De belangrijkste marketingtrends van 2018

Jeroen Evens op maandag 12 maart 2018

 

Het online landschap evolueert razendsnel. Sommigen schrikt het af, anderen staan te popelen om ermee aan de slag te gaan. Wil je succesvol blijven of worden, dan behoor je best tot die tweede groep. Zaboe! geeft je graag een overzicht van de meest interessante veranderingen op marketinggebied in dit nieuwe jaar.

Het veranderende marketinglandschap is dus niets om door afgeschrokken te worden, maar het biedt net veelzijdige, interessante kansen waar jij als onderneming een stevig voordeel uit kan halen. Zo staan er ook enkele uiterst interessante toepassingen en evoluties klaar om uitgerold te worden in 2018.

En die willen we je natuurlijk niet weerhouden.

De evoluties voltrekken zich zowel op technologisch gebied, als vanuit het perspectief van de gebruiker. We stellen voor jou de komende weken een top zes samen, waarin we jou de meest boeiende marketingtrends van dit jaar voorschotelen. Hou dus zeker onze blogpagina en sociale media in de gaten!

In deze post geven we je alvast een overzichtje:

Trend nr.6 - De opkomst van chatbots

Trend nr.5 - Evoluerende sociale mediakanalen

Trend nr.4 - Video, video en nog eens video!

Trend nr.3 - Het succes van tijdelijke content

Trend nr.2 - De spectaculaire toename van micro-influencers

Trend nr.1 - Personalisatie

Vind je dit soort content boeiend en wil je met ons eventueel eens samenzitten om te kijken hoe we jouw inspanningen op marketinggebied kunnen stroomlijnen?  Dan ben je aan het juiste adres, want Zaboe! heeft een gespecialiseerd team ervaren marketeers in dienst om jouw bedrijf bij te staan met je online strategie.

Meer weten? Dat kan! 
Bereik ons op 011 74 66 48, of via onze contactpagina.

onderwerpen: marketing, trends, content marketing, inbound marketing

Gerelateerde artikels